Monday, November 28, 2011

Kita Berdua Hanya Kawan.

Assalamualaikum..

Sejak akhir2 nie, fikiran saya serabut sangat2. Mungkin tiada yang perasan sbb saya memang tak mau tunjuk dengan orang. Macam2 lah yang saya fikir, saya tak tau nak luahkan dengan siapa. Sebabnya saya nie mmg jenis kurang cerita dengan orang tentang masalah.
                                                 
Hmm, hal yang buat saya serabut ialah pasal kawan saya sorang nie. Kami dua memang rapat,dari form 4 lagi kami kenal. Dulu, memang saya akui saya pernah ada perasaan aneh dengan dia. Tapi, bila sdh semakin lama kawan dengan dia, kami semakin matang (kununlah~hee) perasaan tue makin lama makin hilang. Alhamdulillah lah sbb tidak bagi effect dengan persahabatan kami.

Tapi, semenjak dua menjak nie, saya rasa perasaan tue timbul balik. OMG! saya tak mau. Saya sedar diri saya nie hanya kawan di mata dia dan di hati dia. Walaupun ada kawan dia bgtau something pasal dia tentang saya, tapi saya tidak pasti lah maw percaya atau tidak. Menyesalnya bila tau. Kalau saya tidak tau mesti perasaan nie tidak timbul balik.

Sekarang nie saya selalu tertunggu2 mesej dari dia, bila mesej dengan dia rasa epy sangat2. 24jam mesej dengan dia pun tidak rasa bosan sbb banyak hal yang kami boleh cerita dan kongsi. Dia faham saya, saya faham dia. Saya sanggup buat apa2 ja demi dia. Dia teringin makan masakan saya, saya masak. Lepas tue setiap kali cuti kami mesti akan jumpa biar pun sekejap. Dan bila jumpa tue rasa epy sangat. Tapi baru2 nie kalau maw jumpa dengan dia saya rasa macam sejuk satu badan, dup dap dup dap! Tidak tau lah pasal apa.

Lepas tue, Saya tidak sanggup untuk kecewakan permintaan dia. Macam-macam saya berkorban untuk dia sampaikan kawan2 saya yang lain cakap saya nie macam orang bodoh , baik sangat, sbb sanggup tunaikan semua yang dia maw. Tapi ntah kenapa saya tidak peduli apa yang dorang cakap.

Saya tidak pasti lah samada saya tolong tue sbb kawan atau sbb lain. Saya harap saya tolong dia hanya sekadar kawan. Saya harap perasaan saya dengan dia tidak datang balik. Saya takut kalau saya berperasaan balik pada dia buat kali kedua. Saya sedar kami berdua hanya sekadar KAWAN!

Walaupun perasaan nie timbul semula saya hanya akan diam, simpan dalam hati. Dia tidak layak untuk saya, dia boleh jumpa perempuan yang lebih baik dan elok daripada saya. Buat masa nie saya tidak maw contact or sms dengan dia. Maw naturalkan balik perasaan nie. I hope i can do it. (^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my followers