Sunday, October 09, 2011

Kolej Kediaman Terbuka

letih!letih! sangat letih! akhirnya, selesai juga Hari Kolej Kediaman Terbuka nie. agak best jg lah tym nie coz semua bagi kerjasama. HKKT nie kena buat siang dan malam.

kalau tym siang tue, ktorang pegi 'usha2' semua hostel termasuk lah hostel lelaki. saya pun g jg lah jenguk2 bilik lama saya kat Sentosa tue. xda perubahan sangat pun. wrapping paper yang tampal kat dinding tetap sama. cuma bahagian sebelah saya tue je ada perubahan. kena cat kaler kuning. lepas tue siap ada boxing punya permainan pulak tue. budak tue cakap untuk lepaskan tension. haha! tension sangat ke dik??hehe.

nie bilik ktorng sekarang lepas pindah dari bilik lama. saya dengan roomate, Nurul Amna Nabihah!

Welcome to AwNa room!

'Ruang Tamu'

Katil Roomate, Nurul Amna

Meja Study Roomate, Nurul Amna
Nie Lah Katilku :)
Meja Ku :)
Tuan Punya Bilik, Roomatenye xda. huhu :)
Cantik kan bilik saya? haha. pink gtue~

last dah dok bilik nie, tahun nie nk pindah dah. huhu 
sedih sangat :'(

babai bilikku yang pink red~ huhu



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my followers