Sunday, September 18, 2011

Beraya di Negeri 9

Assalamualaikum & Selamat sejahtera.....~

Semalam pegi beraya d rumah member, atiqah namanya. aku dgn kwn aku sorang, soleha nek ktm dulu g seremban. member yg lain tggu kt ktm seremban. ramai gk lah classmates yg pg. 2 kereta kami guna. kereta yg aku naik tue, member aku yg bwk, pompuan. laju dia bwk, mmg best rr. hehe.

masa kt umah atiqah tue mmg byk rr aku ngan kwn2 aku mkn. nta brp round ktorng mkn tue. haha. mula2 sekali mkn kek coklat, buah, puding & karipap. second round, mkn sate, lemang dan nasi. third round mkn laksa. dan last round mkn nasi ayam. haha! banyak x???hehehehe. sblm g umah atiqah tue masing2 dh sediakan perut yg kosong..hoho!

tym tggu ktm

awin, soleha dan atiqah(tuan rumah)

tym d umah atiqah
nie lah driver ktorng, bed! hehe







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my followers