Sunday, December 25, 2011

Kenapa Ko Macam Nie??


Wuwuwu~ Saya kecewa dengan perangai kawan saya yang sorang nie. Yelah, kami dua sudah lama berkawan, sejak form 4 lagi sampai lah sekarang (4 tahun, maw masuk 5 tahun). Dulu dia memang baik, carring, understanding pasal saya, tiap arie kami akan msj2, kongsi apa saja yang kami dua buat.

Tapi sekarang, lepas dia masuk di U, dia macam berubah sudah nie. Bukan macam yang saya kenal dulu. Saya tidak tau lah dia perasan atau tidak dengan perubahan dia tue, tapi saya memang dapat nampak sangat-sangat perubahan dia.

Yalah, dulu before dia masuk U memang dia ada cakap dia akan jarang contact dengan saya,itu saya faham sebab saya pun macam tue gak. Tapi sekarang saya rasa pelik dengan perangai dia. Cepat betul maw marah-marah. Tau lah, mungkin dia tertekan dengan study or kerja dia, tapi kenapa lepaskan tempat saya? Dia ingat say nie tiada perasaan kah? Dia ingat saya nie tunggul yang boleh dibuat apa2 saja? Memang saya kecewa sangat2 dengan apa yang dia buat dengan saya, tapi entah lah saya tidak dapat luahkan kekecewaan saya ini pada dia. Sebabnya yang saya terfikir, dia sudah 20tahun, mungkin dia faham apa yang saya rasa bila dia buat gtue.

Lepas tue, sekarang nie dia suka mendesak kalau maw apa2 ja. Lepas tue maw free2 jak lagi tue. Saya tidak kisah lah dia maw free atau bayar kan, tapi yang saya kecewa bila saya tidak dapat tunaikan atau bagi apa yang dia mahu tue, trus dia maw merajuk. Lepas tue maw ungkit2 pasal tue benda sampai last2 saya akan mengalah dengan kehendak dia.

Hmm..saya tak tau lah mcmna nak buat. Maybe nie salah saya juga kot sebab terlampau ikutkan kehendak dia. Tapi nak buat macamna, atie saya nie bukannya keras. Sekali dipujuk terus cair. Huhu.

Lepas nie kena cuba kuatkan hati @ keraskan atie. Hehe =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my followers