Wednesday, July 20, 2011

Nukilan Khas Buat Mu

CINTA 
berapa kali ku harus katakan cinta
berapa lama ku harus menunggu mu

cintaku bertepuk sebelah tangan
tapi aku balas senyum keindahan

pernahkah sejenak kau mengingat aku
pernahkah ingat walau seperti angin berlalu??


Aku...
MENJAGA HATI namun
masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah petanda
cinta tak di sini lagi
kau telah berpaling.......



Aku redha kalau ini ialah
SAAT TERAKHIR KU DENGAN MU......
tak pernah terfikir oleh ku
tak sedikit pun ku bayangkan
kau akan pergi tinggalkan aku sendiri...

begitu sulit ku bayangkan
begitu sakit kurasakan
kau akan pergi tinggalkan aku sendiri......




Hmmm.........

OK!
seandainya ko bilang saja pada ku
apa yang kau rasakan
tanpa harus kau diam dan diam lagi
buat ku tak mengerti

kau datang dan pergi
seperti sibuk sendiri
aku bingung sendiri
kau buat aku jadi pusing



Mungkin.......

KAU TAK BISA MEMILIH DIRI KU KERANA
telah jauh terpisah, diriku dan dirimu
dalam ruang dan waktu
sendiriku jalani sepiku tanpa dirimu
resahku tanpa hadirmu

sungguh berat hatiku untuk merasakannya
salahku mencintai dirimu saat jauhku terpisah
darimu dan hadirnya menyentuh hatimu
untuk dicintai olehmu
hatiku pun inginkannya
hingga runtuh setiaku kepada dirimu...



SELAMAT TINGGAL KEKASIH TERBAIK.........
selamat tinggal kekasih
selamat tinggal sayangku
kekasih terbaik
yang pernah singgah di hatiku

jangan pernah kembali
duhai sayangku.................




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my followers