Sunday, April 10, 2011

Duit $$$

Tadi bha, aku pegi TESCO(tmpt membeli-belah utk stdnt mcm aku nie,hehe).
Aku pegi tue naik kereta kwn aku, lps tue psng lah lagu.
Tiba-tiba lagu nie plak yg kena play.
(2 <3 = 1)
Sejak melihatmu, ku jatuh hati padamu,
Saat mengenalmu, semakin ku inginkan mu,
Maukah engkau,menemani aku....

Saat kau mengataku,
Aku jadi salah tingkah,
Kau genggam tanganku
Berdebar-debar jantungku,
Maukah engkau, menemani aku...

Dan bila kau tak ada,mengapaku memikirkanmu,
Apakah engkau juga, memikirkan aku....

Hari ku indah... Dua hati kan bersatu,
Hari ku indah... Dua langkah menjadi satu...
ANDAI AKU DAN KAMU BERSAMA SELALU

Aku pun apa lg, berjoget nie trus,(haiya, haiya!!)
Lps tue masa dgr lirik lagunya pulak, mmg mnyentuh smpai ke kalbu nie, aiseh~
Hehehe..


Oh ya! Td g beli brg hbs trus duit aku nie.
Duit mkn aku ndak byr lagi nie. Aduii..
Sdh lah ma mom pesan kena jimat duit bln nie, sbb tggl rm**** lg duit aku.
Tiket aku maw balik Sabah pulak blom lg aku byr nie.
Malu pulak aku sma kwn aku, sbb aku pinjam duit dy dlu bayar aku punya tiket bha.
Hmm, ada rm*** lg aku ndak byr sma dy.
Tp aku sdh ckp dgn dy yg aku bayar lewat hutang aku tue dgn dy, tggu duit gaji bln 5.
Nasib baik dy ok ja.


Kadang2 aku terfikir jg bha maw pindah mktb d Sabah, sbb perblnjaan msti ckit ja.
Ndak pyh lah maw beli2 tiket, naik teksi ja, atau pun suruh my papa ambik.
Kan??kan??kan??
Tp aku maw bljr berdikari bha, fes tym nie aku d kl slma 4 bln. 
Besanya asal cuti ja mesti aku balik.
Kali nie ndak sdh,kalau cuti yg pnjg2 aja aku maw balik. 
Sbbnya aku maw jimat duit lagi, mcm2 aku maw beli nie tau. Hee…


Oklah, penat sdh aku berceloteh2 nie, aku maw tido dlu.
Salam…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my followers